Ronnylan ulkoasusta!

Uudet jäsenet, lukekaa tämä osio ensimmäiseksi kun rekisteröidytte! Foorumin ylläpitäjät ja moderoijat voivat tiedottaa tässä foorumiin liittyviä asioita.

Valvojat: Del, nitris, Siru84

Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja nitris » 14 Marras 2013, 18:46

Hei kuolaaja ystävät!

Sellainen asia, että täällä Ronnylassa ei pysty vaihtamaan itse mieluisaa tyyliä, koska uutta Ronnylaa kasatessa sattuneen pienen mokan takia se ei onnistu, ja tarvittaisiin mielipiteitä asiaan liittyen. Tässä on siis nyt kaksi vaihtoehtoa:

1. Jos halutaan että jokainen pystyy vaihtamaan tyyliä mikskä haluaa, niin täytyy tehdään uusi Ronnyla ja siirtää varmuuskopio täältä sinne, ja sitten voi taas vaihtaa jokainen ulkoasun sellaiseksi kun haluaa.

TAI

2. Annetaan olla tällainen. Ylläpitäjä pystyy tosin vaihtamaan tyylin niin että se muuttuu sitten kaikilla samanlaiseksi. Mutta sitten on se, että kaikki ei ehkä tykkää samasta tyylistä.

Että mitäs tehdään? Olisihan se kiva että pystyisi vaihtelemaan tyyliä mielen mukaan, mutta toisaalta sitten ei jaksaisi taas muuttaa täältä, vaikka eihän siinä nyt olisi kovinkaan suuri vaiva. Kertokaahan mielipiteenne.
Kuva

"Mä en vaan pysty olee susta erossa"
"Mä rakastan sua, ihan sikana"
Avatar
nitris
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1233
Liittynyt: 12 Marras 2012, 00:02

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja CR7 » 14 Marras 2013, 18:55

Mä oon niin tottunu tähän "automaattiseen" tyyliin, että ei mua ole Lariakselassakaan edes kiinnostanut katsoa, että mitä muita tyylejä sitä olis tarjolla. Mä oon ihan tyytyväinen tähän tyyliin, enkä haluais että taas täytyy otella varmuuskopioita ja siirrellä Ronnylaa jonnekin.
Kuva
Avatar
CR7
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 390
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 10:58

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Del » 14 Marras 2013, 18:56

Mun mielipide on, ettei alettais enää säätää mitään. Sittenhän hymiötkin pitäs taas tehdä uusiks vai mitä? Eli aivan turhaa, mä en ainakaan ala siihen enää kertaakaan. :D Plus mun mielestä foorumin tyyli joko kelpaa kaikille tai sitten ei kelpaa. Voihan sitten nurista, jos ei tyyli jotakuta miellytä mutta mun mielestä esim. tää tyyli on just hyvä ja oon tottunu jo tähän, että en menis sitä ees vaihtamaan. :)
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 14 Marras 2013, 19:02

Del kirjoitti:Mun mielipide on, ettei alettais enää säätää mitään. Sittenhän hymiötkin pitäs taas tehdä uusiks vai mitä? Eli aivan turhaa, mä en ainakaan ala siihen enää kertaakaan. :D Plus mun mielestä foorumin tyyli joko kelpaa kaikille tai sitten ei kelpaa. Voihan sitten nurista, jos ei tyyli jotakuta miellytä mutta mun mielestä esim. tää tyyli on just hyvä ja oon tottunu jo tähän, että en menis sitä ees vaihtamaan. :)


Joo mutta entä jos nitris haluaisikin itselleen sellaisen vihreän tyylin? :lol: Eli tää sininen tyyli häipyisi pois? :lol: Tai kun nitriksellä on sellainen vihreä Lariakselassa ja tällee niin. Mulle siis käy kaikki hali_hehe
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Del » 14 Marras 2013, 19:07

Okei no.. mulle ihan sama, mutta sanon suoraan, että en laita hymiöitä enää kertaakaan, koska se on aivan turhaa, että samat asiat tehään 200 kertaa. :/
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Moonu » 14 Marras 2013, 19:14

Jos saan sanoa mielipiteeni, niin mun mielestä tää kelpaa aivan hyvin mulle! Lariakselassakin on tää sama tyyli ja en kyllä jaksaisi muuttaa enää kertaakaan lähiaikoina.
Kuva
Kuva
Avatar
Moonu
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 877
Liittynyt: 31 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja alluria » 14 Marras 2013, 19:36

Mulle käy tää kans mainiosti - ei se ulkonäkö vaan sisältö... tsih
Avatar
alluria
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 436
Liittynyt: 27 Touko 2013, 23:10

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja nitris » 14 Marras 2013, 19:59

Kyllä tämäkin tyyli mulle käy jos suurin osa haluaa tämän pitää. Entäs sitten, laitetaanko myös tänne joulukuussa se joulutyyli? Se punainen?
Kuva

"Mä en vaan pysty olee susta erossa"
"Mä rakastan sua, ihan sikana"
Avatar
nitris
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1233
Liittynyt: 12 Marras 2012, 00:02

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Del » 14 Marras 2013, 20:04

Mä tykkäisin jouluteemasta. ^^
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 14 Marras 2013, 20:21

Tämä sopii minulle oikein mainiosti! Pääasia, että juttu luistaa! heippa
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 01 Helmi 2014, 02:39

Älkää pelätkö, saatte vaihdettua tyylinne takaisin omalta sivultanne ;) Täytyy vaan aina kikkailla jos haluaa oletustyyliä muuttaa ja pitää laittaa se ensin pakotetuksi kaikille niin se toimii vierailijoille.
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Re: Ronnylan ulkoasusta!

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 01 Helmi 2014, 09:17

Vaihdettu!*virnistää*
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02


Paluu Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron