Kysy ylläpidolta / moderoijilta

Uudet jäsenet, lukekaa tämä osio ensimmäiseksi kun rekisteröidytte! Foorumin ylläpitäjät ja moderoijat voivat tiedottaa tässä foorumiin liittyviä asioita.

Valvojat: Del, nitris, Siru84

Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Siru84 » 11 Marras 2012, 18:35

Onko jotain ongelmia liittyen foorumin toimintaan, joihin haluaisit saada vastauksen? Kysy ylläpitäjältä tai moderoijilta, niin autamme parhaamme mukaan.

Ylläpitäjä,

Siru84
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 30 Marras 2013, 22:57

Kiinnostaa, loppuuko täällä tittelit 100 viestin kohdalla?
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Siru84 » 01 Joulu 2013, 04:27

pikkuinen kirjoitti:Kiinnostaa, loppuuko täällä tittelit 100 viestin kohdalla?


Näköjään loppuu joo :( Petterilästä niitä otin, mutta muokkasin vaan tsih Tänne pitäis saada. Voisin kattoo mitä Petterilässä on, tuoda ne tänne ja katsotaan paljonko sitten wirnwirn
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 01 Joulu 2013, 12:47

Siru84 kirjoitti:
pikkuinen kirjoitti:Kiinnostaa, loppuuko täällä tittelit 100 viestin kohdalla?


Näköjään loppuu joo :( Petterilästä niitä otin, mutta muokkasin vaan tsih Tänne pitäis saada. Voisin kattoo mitä Petterilässä on, tuoda ne tänne ja katsotaan paljonko sitten wirnwirn

Minä voisin ainakin koettaa jotain hieman Ronnya asiallisesti kehuvia titteleitä vääntää.. hesse_innocent
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja nitris » 01 Joulu 2013, 13:01

pikkuinen kirjoitti:
Siru84 kirjoitti:
pikkuinen kirjoitti:Kiinnostaa, loppuuko täällä tittelit 100 viestin kohdalla?


Näköjään loppuu joo :( Petterilästä niitä otin, mutta muokkasin vaan tsih Tänne pitäis saada. Voisin kattoo mitä Petterilässä on, tuoda ne tänne ja katsotaan paljonko sitten wirnwirn

Minä voisin ainakin koettaa jotain hieman Ronnya asiallisesti kehuvia titteleitä vääntää.. hesse_innocent


Väännä ihmeessä! Ei olisi kiva kopsata vaan Petterilästä.
Kuva

"Mä en vaan pysty olee susta erossa"
"Mä rakastan sua, ihan sikana"
Avatar
nitris
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1233
Liittynyt: 12 Marras 2012, 00:02

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 09 Joulu 2013, 22:34

Tuota noin, miten tämän nätisti muotoilisin..*pohtii* Onko se teidän valvojien yksinoikeus/velvollisuus/tehtävä tuolla ennakkokeskusteluosiossa laittaa nuo jaksoketjut pystyyn, kun Laria on näkynyt, vai saako ketjun tehdä kuka kerkeää ensin?
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Del » 10 Joulu 2013, 17:56

pikkuinen kirjoitti:Tuota noin, miten tämän nätisti muotoilisin..*pohtii* Onko se teidän valvojien yksinoikeus/velvollisuus/tehtävä tuolla ennakkokeskusteluosiossa laittaa nuo jaksoketjut pystyyn, kun Laria on näkynyt, vai saako ketjun tehdä kuka kerkeää ensin?


Mä kyllä haluan säilyttää niiden ketjujen tekemisen ylläpitäjillä.. Ne kyllä tulee tänne aikanaan. Se on muutenkin kaikkein selkeintä, että joku tietty tekee ne.
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 10 Joulu 2013, 19:14

Del, kiitos vastauksestasi!
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Del » 21 Maalis 2014, 20:05

En tiedä minne tää nyt pitäis laittaa, mutta mitä ootte mieltä? Jos Lari on noin pienessä osassa jaksoa, kun esim. maanantain ennakossa, tehdäänkö erikseen jaksotopic Ennakkopuolelle? Etenkin, kun tossa jaksossa nyt ei sinänsä ollu mitään merkitystä juonen kannalta, Lari vaan sano pari repliikkiä ja oli pari sekkaa ruudussa. Mutta niin, mitä mieltä olette? :)
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Moonu » 21 Maalis 2014, 20:15

Del kirjoitti:En tiedä minne tää nyt pitäis laittaa, mutta mitä ootte mieltä? Jos Lari on noin pienessä osassa jaksoa, kun esim. maanantain ennakossa, tehdäänkö erikseen jaksotopic Ennakkopuolelle? Etenkin, kun tossa jaksossa nyt ei sinänsä ollu mitään merkitystä juonen kannalta, Lari vaan sano pari repliikkiä ja oli pari sekkaa ruudussa. Mutta niin, mitä mieltä olette? :)

Mun mielestä ihan turhaa... Sit jos on enemmän ja useemmassa kohtauksessa ja etenki jos sillä on merkitystä juonen kannalta. Mut ku tää ei vieny tarinaa eteenpäin millään tavalla ni turhaa..
Kuva
Kuva
Avatar
Moonu
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 877
Liittynyt: 31 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja anzgu » 21 Maalis 2014, 21:15

Moonu kirjoitti:
Del kirjoitti:En tiedä minne tää nyt pitäis laittaa, mutta mitä ootte mieltä? Jos Lari on noin pienessä osassa jaksoa, kun esim. maanantain ennakossa, tehdäänkö erikseen jaksotopic Ennakkopuolelle? Etenkin, kun tossa jaksossa nyt ei sinänsä ollu mitään merkitystä juonen kannalta, Lari vaan sano pari repliikkiä ja oli pari sekkaa ruudussa. Mutta niin, mitä mieltä olette? :)

Mun mielestä ihan turhaa... Sit jos on enemmän ja useemmassa kohtauksessa ja etenki jos sillä on merkitystä juonen kannalta. Mut ku tää ei vieny tarinaa eteenpäin millään tavalla ni turhaa..


Samaa mieltä Moonun kans :)
Kuva
Avatar
anzgu
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1413
Liittynyt: 28 Touko 2013, 20:14

Re: Kysy ylläpidolta / moderoijilta

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 26 Maalis 2014, 21:32

Del kirjoitti:En tiedä minne tää nyt pitäis laittaa, mutta mitä ootte mieltä? Jos Lari on noin pienessä osassa jaksoa, kun esim. maanantain ennakossa, tehdäänkö erikseen jaksotopic Ennakkopuolelle? Etenkin, kun tossa jaksossa nyt ei sinänsä ollu mitään merkitystä juonen kannalta, Lari vaan sano pari repliikkiä ja oli pari sekkaa ruudussa. Mutta niin, mitä mieltä olette? :)
Voisiko sitten tehdä oman yhteisen ketjun niille jaksoille, jossa voisi keskustella Larista, jos hän on vain ollut pienessä osassa? Jotenkin tuntuisi hassulta keskustella "Jaksot, joissa Laria ei ole" -ketjussa, jos Laria kuitenkin näkyy, vaikkakin vähän. insane
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02


Paluu Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron