Foorumin logo

Uudet jäsenet, lukekaa tämä osio ensimmäiseksi kun rekisteröidytte! Foorumin ylläpitäjät ja moderoijat voivat tiedottaa tässä foorumiin liittyviä asioita.

Valvojat: Del, nitris, Siru84

Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Del » 05 Tammi 2014, 00:27

Ronnyla päätti nyt ensimmäisenä siirtyä pois joulunajasta ja vaihtaa logoa. tsih Uusi logo on myös mun käsialaa, ja tein tän jo joskus syksyllä. ;)

Logoa voi kommentoida täällä.
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja alluria » 05 Tammi 2014, 00:34

Mä huomasin heti kun olin hetken täältä pois, et oli tullu uus logo :jee: Mä tykkään tosi paljon ja tähän on valittu tosi hyvät kuvat. Niistä välittyy jotenkin samanhenkisyys, mut sit kuitenkin erilaisia. Toi eka on mun lemppari hesse_heart
Avatar
alluria
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 436
Liittynyt: 27 Touko 2013, 23:10

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Del » 05 Tammi 2014, 00:37

Kiitos. halitus Mä tein ton siihen aikoihin, kun foorumi.info lopetti ja sitä myötä tänne tuli noita pikkubannereita sun muita. Tän piti alunperin olla tupari-banneri, mutta en raaskinnu pienentää tätä, koska tästä tulikin yllättävän kiva. tsih Hieman itteeni ehkä häiritsee, että tää on aavistuksen verran kapeempi kuin mun logot yleensä just sen takia että siitä piti tulla pikkubanneri mutta menköön nyt, kun tuo tausta on mun mieleen. :pinkitlasit: Ja mies tietysti. omg
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Moonu » 05 Tammi 2014, 00:43

Ihana logo Del hesse_heart mä tykkään tosta värityksestä niin tosi paljon ja ihanat kuvat oot valinnnu! hesse_wub
Kuva
Kuva
Avatar
Moonu
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 877
Liittynyt: 31 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Vantaa

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Tammi 2014, 01:00

Uii mikä tausta dreamyeyes Ihana! Tykkään hirmuisesti ja fonttikin sopii niin hyvin ja vitsi oon kateellinen noista leikkauksista miten saat niin hyvin leikattua kuvat ettei näytä vammaselta logossa :lol: Tosi hyvin siis visuaalisesti tehty tämä!! Virheetön PEUKKU Ja kuvat ihania ;) Vähän nuorempaa ja uudempaa ;)
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Del » 05 Tammi 2014, 01:02

Siru84 kirjoitti:Uii mikä tausta dreamyeyes Ihana! Tykkään hirmuisesti ja fonttikin sopii niin hyvin ja vitsi oon kateellinen noista leikkauksista miten saat niin hyvin leikattua kuvat ettei näytä vammaselta logossa :lol: Tosi hyvin siis visuaalisesti tehty tämä!! Virheetön PEUKKU Ja kuvat ihania ;) Vähän nuorempaa ja uudempaa ;)


Kiitos. :pinkitlasit: Miekin rakastan tuota taustaa. dreamyeyes Violetti on niin kaunis logoissa. Ja hihih, minäpä en leikkaile ollenkaan. tsih

Moonulle myös kiitos. :pinkitlasit:
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja alluria » 05 Tammi 2014, 01:16

Mun piti vielä sanoo tosta taustan väristä, et se sopii ihan älyttömän hyvin Ronnyn "väreihin" love5
Avatar
alluria
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 436
Liittynyt: 27 Touko 2013, 23:10

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja omena » 05 Tammi 2014, 11:34

Ihana tuo uusi logo hesse_heart
Tuo taustan väri on loistava ja nuo kaikki kolme kuvaa dreamyeyes
Erityisesti silmä lepää tuossa vasemman puoleisessa hesse_heart
Tuota logoa pysähtyy välillä tuijottamaan ja unohtuu mitä oikeesti piti tehdä inlove
Kuva
Avatar
omena
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 268
Liittynyt: 20 Marras 2013, 03:52

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja anzgu » 05 Tammi 2014, 12:08

Oih! :drooling: Vasemman puolinen kuva on munkin lemppari! hesse_wub
Kuva
Avatar
anzgu
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1413
Liittynyt: 28 Touko 2013, 20:14

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Pikkuinen » 05 Tammi 2014, 15:24

Parhaita kasvokuvia ehdottomasti, valitettavan harvoin käytettyjä ja jopa minun on annettava vuolaat kehut niistä jokaisesta, vaikka yhdessäkään ei ole hymyä. Oikeanpuoleinen hurmaa tuolla upean sinisellä takillaan ja lisäksi Larilla on niin erilainen ilme kuin yleensä kuvissa. Vasemmanpuoleinen taas vetää lempeydellään jalat altani. hesse_wub
Viimeksi muokannut Pikkuinen päivämäärä 08 Tammi 2014, 18:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva Kuva
Mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa. Ja nyt oon siellä missä, muhun ei voi koskeakaan.
Avatar
Pikkuinen
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 1461
Liittynyt: 02 Kesä 2013, 01:02

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja omena » 07 Tammi 2014, 00:19

Pakko tulla uudelleen kommentoimaan. Toi logo on oikeesti tosi vangitseva. Mä jään sitä tuijottelemaan joka kerta kun se osuu silmiin hesse_heart Ihana, tykkään kovasti!
Kuva
Avatar
omena
Faniklubin Presidentti
Faniklubin Presidentti
 
Viestit: 268
Liittynyt: 20 Marras 2013, 03:52

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Del » 07 Tammi 2014, 22:28

Kiitos kaikille. halitus Ihanaa, että tykkäätte. :pinkitlasit:
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja nitris » 08 Tammi 2014, 16:16

Mäkin jään tuijottamaan tota logoa vähänväliä dreamyeyes Niin ihanat kuvat olet laittanu Del omg Toi oikeanpuoleinen on ihana kun tykkäsin siitä kohdasta sarjassa paljon. Lari laittamassa luistimia jalkaan niin komeana ja se pianomusiikki siinä taustalla. hesse_heart
Kuva

"Mä en vaan pysty olee susta erossa"
"Mä rakastan sua, ihan sikana"
Avatar
nitris
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1233
Liittynyt: 12 Marras 2012, 00:02

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Del » 02 Maalis 2014, 23:47

Uutta logoa made by Del. heippa Tällä kertaa nyt logo, jossa Larin sijasta Ronnya. drool Paitsi toi yks Larin kuva, johon oon niin rakastunu kuten varmaan me kaikki, että oli pakko laittaa. dreamyeyes
Kuva

Kuva
Avatar
Del
Ronnylan Pomo
Ronnylan Pomo
 
Viestit: 1301
Liittynyt: 12 Marras 2012, 22:38

Re: Foorumin logo

ViestiKirjoittaja Siru84 » 02 Maalis 2014, 23:48

Ihanan raikas tämä ja ihana tausta! hesse_heart Tykkään niistä muistakin sitten mitä näytit että winkwink vaan wirnwirn
Avatar
Siru84
Ronnylan perustaja
Ronnylan perustaja
 
Viestit: 766
Liittynyt: 11 Marras 2012, 12:01

Seuraava

Paluu Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron