Kyllä sä vaan oot niin taitava!
Tykkään eniten tosta kuvasta, joka on vasemmalta katsoen toinen. En o vissii nähny tota kuvaa ees koskaa.. vai oonkohan. 

Tiimari kirjoitti:Oih, nyt on muuten ihana logo.Tykkään eniten tosta kuvasta, joka on vasemmalta katsoen toinen. En o vissii nähny tota kuvaa ees koskaa.. vai oonkohan.
Kiitos kommenteista. 

Jesss, toi mun lemppari pipopää kuvakin pääsi mukaan!
Kaikki noi kuvat on kyllä niin ihania
Kiitos Del!

Itse kun en ollu tyytyväinen yhteenkään logoon, jonka tein (varmaan 6 kappaletta
), koska näiden suhteen kaikki meni vikaan, mut tähän mä sit lopulta päädyin, kun oli ainut jotenkin siedettävä. Nyt tää on alkanu miellyttää omaakin silmää, kun on tottunut. 

Pakko kompata Pikkuista, et munkin mielestä Ronnylan paras logo ikinä (vaikka ne kaikki muutkin on ollu tosi mageita)
Mä taidan jäädä loppuillaks tuijotteleen tota... 

alluria kirjoitti:Ihan mieletön logo - mä vasta nyt näin tonPakko kompata Pikkuista, et munkin mielestä Ronnylan paras logo ikinä (vaikka ne kaikki muutkin on ollu tosi mageita)
Mä taidan jäädä loppuillaks tuijotteleen tota...
Oon ihan ymmällä, että te sanotte Ronnylan parhaaks logoks vaikka kriiseilin kauan ton laittamisessa tänne, kun en ollu tyytyväinen.
Mutta kiva, jos teidän silmää miellyttää. 

Päätin välillä leikkiä vähä erilaisilla väreillä.

Del kirjoitti:Teinpäs uuden logon tänne pitkästä aikaa.. toivottavasti tykkäätte.Päätin välillä leikkiä vähä erilaisilla väreillä.

Enkä saa silmiäni irti tosta vasemmanpuoleisesta kuvasta, se on niiiiin cool ja... 

Ja toi värimaailma (+ tähdet) on jotenki just jännä/sairaan magee.
Pipopää-Lari jotenkin yllättävän ihku. 

Paluu Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa