Uusi logo on myös mun käsialaa, ja tein tän jo joskus syksyllä.
Logoa voi kommentoida täällä.
Uusi logo on myös mun käsialaa, ja tein tän jo joskus syksyllä.

Mä tykkään tosi paljon ja tähän on valittu tosi hyvät kuvat. Niistä välittyy jotenkin samanhenkisyys, mut sit kuitenkin erilaisia. Toi eka on mun lemppari 

Mä tein ton siihen aikoihin, kun foorumi.info lopetti ja sitä myötä tänne tuli noita pikkubannereita sun muita. Tän piti alunperin olla tupari-banneri, mutta en raaskinnu pienentää tätä, koska tästä tulikin yllättävän kiva.
Hieman itteeni ehkä häiritsee, että tää on aavistuksen verran kapeempi kuin mun logot yleensä just sen takia että siitä piti tulla pikkubanneri mutta menköön nyt, kun tuo tausta on mun mieleen.
Ja mies tietysti. 

mä tykkään tosta värityksestä niin tosi paljon ja ihanat kuvat oot valinnnu! 

Ihana! Tykkään hirmuisesti ja fonttikin sopii niin hyvin ja vitsi oon kateellinen noista leikkauksista miten saat niin hyvin leikattua kuvat ettei näytä vammaselta logossa
Tosi hyvin siis visuaalisesti tehty tämä!! Virheetön
Ja kuvat ihania
Vähän nuorempaa ja uudempaa 

Siru84 kirjoitti:Uii mikä taustaIhana! Tykkään hirmuisesti ja fonttikin sopii niin hyvin ja vitsi oon kateellinen noista leikkauksista miten saat niin hyvin leikattua kuvat ettei näytä vammaselta logossa
Tosi hyvin siis visuaalisesti tehty tämä!! Virheetön
Ja kuvat ihania
Vähän nuorempaa ja uudempaa
Miekin rakastan tuota taustaa.
Violetti on niin kaunis logoissa. Ja hihih, minäpä en leikkaile ollenkaan. 

Ihana, tykkään kovasti!

Niin ihanat kuvat olet laittanu Del
Toi oikeanpuoleinen on ihana kun tykkäsin siitä kohdasta sarjassa paljon. Lari laittamassa luistimia jalkaan niin komeana ja se pianomusiikki siinä taustalla. 

Tällä kertaa nyt logo, jossa Larin sijasta Ronnya.
Paitsi toi yks Larin kuva, johon oon niin rakastunu kuten varmaan me kaikki, että oli pakko laittaa. 

Tykkään niistä muistakin sitten mitä näytit että winkwink vaan 

Paluu Foorumin Säännöt, ohjeet ja tiedotteet
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa